.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه بابل :هیچ گونه نگرانی براي احداث كارخانه ايران خودرو در بابل وجود ندارد

امام جمعه بابل :موانع موجود در خصوص احداث كارخانه ايران خودرو بابل بر طرف شده و انشاءا... این طرحی که کلنگ آن خورده شد ، بزودی اجرایی خواهد شد و در این زمینه هم

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی روحانی خطیب جمعه بابل ، با اشاره به سالروز رحلت علامه طباطبایی ، گفت : به مناسبت آن روز ، این روز را روز کتابخوانی در نظر گرفته اند که این یک فرهنگی است که فرهنگ آیات و روایات را به دنبال خود دارد و بارها قرآن نیز به فرهنگ کتاب و قلم در آیات متعدد خود اشاره و توجه کرده است .

وی افزود : ما در این روز و ایام باید به این موضوع بیشتر توجه کنیم و خدمتگزاران ما باید بیش از پیش به فرهنگ کتاب و کتابخوانی توجه کرده تا به رونق کتابخانه ها در سطح کشور افزوده شود .

روحانی با تاسف از اینکه آنگونه که متناسب با تشویق و تایید اسلام است ما در جامعه رفتار شایسته با کتاب و کتابخوانی نمی یابیم ، خاطرنشان کرد : کتابخانه های ما آن رونق لازمی را که باید داشته باشند ، ندارند و فرهنگ خرید کتاب و قرار گرفتن کتاب خریدن در سبد خانواده ها آنگونه که باید مورد توجه جامعه ما قرار بگیرد ، نگرفته است.

وي ادامه داد: البته مشکلاتی اعم از اقتصادی و امور دیگر و مشکلات فرهنگی باعث شده است که این امر به خوبی مورد توجه خدمتگزاران واقعی اسلام قرار نگیرد و فرهنگ کتاب و کتابخوانی اینگونه در جامعه ما غریب شود .

امام جمعه بابل در خصوص دو کنفرانس خفت باری که در این ایام ،بر عليه فلسطين صورت گرفته است ، گفت : اخباری که در روز قبل منتشر شد حاکی از این بود که تنها نیروگاه برق در غزه به سوخت نرسیده و رابطه با دنیای خارج قطع شده ، رژیم خبیث اشغالگر فلسطین اجازه نمی دهد که سوخت به منطقه غزه برسد .

وی افزود : محاصره شدیدی که غزه با آن مواجه است این است که نمی تواند تولید برق کند و حدود 5/1 میلیون نفر از مردم آنجا در تاریکی و سختی به سر می برند.

امام جمعه بابل با بيان اينكه اسرائيلي ها می خواهند این ملت را تحت فشار قرار دهند تا ملت مظلوم فلسطین در مقابل دشمن زانو بزند تصريح كرد: دشمن تاكنون نتوانسته است از اراده پولادین این زن و فرزند مظلوم فلسطین بکاهد .

حجت الاسلام روحانی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور به استان مازندران ، تصریح کرد : حقیقتا این سفری پربرکتي خواهد بود و تغییرات اساسی نیز در این استان به وجود خواهد آمد .

وی از حضور و زحمات و تلاش رئیس جمهور و وزارء آن در این استان تقدیر و تشکر كرد و گفت : 200 مصوبه در راستای این استان در هیات دولت به تصویب رسید و اعتبارات لازم نیز برای آن در نظر گرفته شده است .

روحاني افزود : در سایه تلاشهای فراوانی که صورت گرفت و با مصوباتی که در سفر اول و دوم اجرایی می شود این استان چهره دیگری پیدا می کند و این محرومیت و گردو غباری که بر چهره این استان است ، هرچه زودتر زدوده خواهد شد .

وي در خصوص كارخانه ايران خودرو بابل خاطر نشان كرد : موانع موجود بر طرف شده و انشاءا... این طرحی که کلنگ آن خورده شد ، بزودی اجرایی خواهد شد و در این زمینه هم جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.